Müügitingimused

Veebipoe  YARNPROF (edaspidi Veebipood) omanik on MPP Grupp OÜ (registrikood 14457217), asukohaga Tooma vkt 8, Laulasmaa küla Lääne-Harju vald Harjumaa 76702

  • Müügitingimused kehtivad Veebipoest ostja (edaspidi Ostja) ja ettevõtte MPP Grupp OÜ vahel kaupade ostmisel.
  • Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid.
  • Veebipood jätab endale õiguse teha müügitingimustes ja toodete ning teenuste hindades muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel www.yarnprof.ee
  • yarnprof.eu on ainult veebipood. Füüsilist poodi ei eksisteeri.

Toote- ja hinnainfo

  • MPP Grupp OÜ on käibemaksukohuslane (KMKR EE102416631). Kõik Veebipoes toodud hinnad sisaldavad käibemaksu.
  • Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud eurodes (EUR) ühiku kohta toodete juurde. Ühik on märgitud toote kirjelduses – tükk, paar, komplekt.
  • Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest vastavalt Ostja valitud tarneviisile ja asukohale. Tarneviis valitakse ja kohaletoimetamistasu arvutatakse kassas. Pakiautomaati tellides postitame paki 3-7 tööpäeva jooksul peale tellimuse eest tasumist.
  • Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
  • Veebipoes olevad tootekirjeldused tuginevad toote tootja poolt esitatud andmetele.
  • Veebipoes kuvatud tootepildid võivad erineda tegelikust tootest – toodete tegelik värv võib mõnevõrra erineda piltidel olevast, kuna värvide kuvamine sõltub iga kuvari seadistustest.
  • Kui tellimus on esitatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, kohaldatakse Ostja ja Veebipoe vahel tekkinud õigussuhetele tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimusi.
  • Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ja tagastada tellimuse summa või nõuda ostjalt toote tagastamist, kui toote hind on eksituse tõttu oluliselt alla turuhinna.

Tellimuse vormistamine ja tasumine

  • Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi.
  • Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad tõeste andmetega ja valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile ostu maksumus, mille saab tasuda pangalingi kaudu.
  • Makseid vahendab Montonio Finance UAB. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Montonio Finance UAB turvalises keskonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
  • Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Montonio Finance UAB le.
  • Tellimus loetakse kinnitatuks/edastatuks Veebipoele kui Ostja on saanud elektroonse teate koos Arve-tellimuskinnitusega oma e-posti aadressile.
  • Tellimus loetakse edukalt sooritatuks ja täitmisele kuuluvaks, siis kui tasumisele kuuluv summa laekus Veebipoe arvelduskontole.
  • Kõik maksetähtaja ületanud tellimused annulleeritakse ja tooted vabanevad broneeringust.
  • Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega, defektidega või muul põhjusel, teavitatakse sellest Ostjat esimesel võimalusel. Tasutud raha tagastatakse (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
  • Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ja tagastada tellimuse summa või nõuda ostjalt toote tagastamist, kui toote hind on eksituse tõttu oluliselt alla turuhinna.

Kohaletoimetamine

  • Kauba saatmise kulud kannab Ostja vastavalt enda poolt valitud transpordi viisile. Eestisisesteks transpordi viisideks on: Itella pakiautomaat – Paki saatmiskulu on 2.90 eurot, Omniva pakiautomaat – Paki saatmiskulu on 3.35 eurot, Omniva kulleriga koju – Paki saatmiskulu on 6.30 eurot.  Hinnad võivad muutuda vastavalt tarnija hinnakirja muutusele. Üle 79-eurose tellimuse pakiautomaati (ilma postikuluta ja soodustused maha arvestatud) tasub postikulu müüja MPP Grupp OÜ.
  • Eesti sisesed saadetised jõuavad üldjuhul Ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist. Väljaspool Eestit sõltub saadetise kohaletoimetamise aeg välisriikide transpordi ettevõtetest.
  • Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul (näiteks järeltellimisega tooted).
  • Välisriikidesse toimub kauba kohaletoimetamine eelneva kirjaliku kokkuleppe alusel (e-posti teel). Välisriikidesse kohaletoimetamise kulud kannab Ostja vastavalt teenusepakkuja hinnakirjale. Veebipood esitab teenuse kasutamiseks arve Ostjale.

Taganemisõigus, toodete tagastamine ja ümbervahetamine

  • Pärast tellimuse kättesaamist on Ostjal õigus Veebipoes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul [olenevalt toodetest ei pruugi ostjal taganemise õigust olla, vastavad tooted ja teenused tuleb sellisel juhul loetleda ning need peavad vastama võlaõigusseaduse § 53 lg-s 4 loetletud tingimustele]. Taganemistähtaeg hakkab kehtima päevast, mil Ostja on saanud toote enda valdusesse.
  • Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ja tagastada tellimuse summa või nõuda ostjalt toote tagastamist, kui toote hind on eksituse tõttu oluliselt alla turuhinna.
  • Kauba tagastamiseks või vahetamiseks tuleb esitada Ostjal kauba ostust taganemise/vahetamise avaldus või vabas vormis avaldus (e-kiri), milles märkida tellimuse-arve number ja tootel/toodetel esinev puudus. Avaldus saata info@yarnprof.ee e-posti aadressile hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
  • 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
  • Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
  • Kauba tagastamise kulud kannab Veebipood, juhul kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).
  • Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
  • Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel Ostjale viivitamata kõik Ostjalt lepingu alusel saadud tasud .
  • Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni Ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem. Kui Ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Pretensioonide esitamise õigus

  • Veebipood vastutab Ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
  • Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole e-kirja teel info@yarnprof.ee
  • Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist Ostjale.
  • Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba.
  • Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood Ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud juhul kui Ostja tagastab kauba Veebipoele.
  • Veebipood vastab Ostja esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

  • Veebipood kasutab Ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba Ostjale saatmiseks.
  • Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
  • Veebipood saadab Ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
  • Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldavas e-kirjas toodud juhiseid.

Vaidluste lahendamine

  • Kui Ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata kirjalikult e-posti info@yarnprof.ee
  • Kui Ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on Ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada lehel http://www.tarbijakaitseamet.ee/et/tarbijavaidluste-komisjon/esita-avaldus-komisjonile. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.